Studentskiva!

Vaknade nyss är hemma hos nettan men hon sover fortfarande lite halvt, själv håller jag på att göra toast. Blev fett sugen! Ska snart börja göra mig iordning ska träffa Musse idag, vad vi ska hitta på vet jag inte. Jag är ju ledig från jobbet idag (så jääääävla skönt), ska på Hedda och Tilda studentskiva ikväll. Ska bli nice, har inga pengar så jag kan tyvärr inte dricka men det ska bli nice ändå. Deras tema är "Såhär kommer du inte se mig igen" och jag ska vara Pocahontas, eller inte riktigt henne men jag ska vara en indian iallafall :p Bild på hur jag ser ut får ni se antingen senare ikväll eller imorgonbitti. Nu ska jag käka min gooouuuda toast! Tjadå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0