Streesssssssss

Jag är just nu SJUKT stressad! Ska ta bussen som går åtta över ska möta Hedda och vi ska åka tillsammans till medis för att möta upp jobbet. Vid åtta ska jag dra till Hannah sen efter det blir det nog utgång som det ser ut nu iallafall. Har tyvärr inte tid att skriva mera just nu, men jag lovar att jag skriver mera imorgon om vad jag shoppat o så :) Pösss!




Dagens outfit. Ny jeansjacka, ny blå tröja, nya blåa fjäderörhängen! Ska ha mina snygga bruna skor från Belle till detta.
Hörs imorgon, ha en trevlig kväll nu :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

attans vilken pingla!

2009-04-25 @ 02:52:19
Postat av: Emma

Visst ;)

2009-04-25 @ 17:52:54
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0