Stjärtfrö

Igår drog jag, Philippa, Nicole till Musse där han och hans tre vänner var. Vi kollade på saw 2, under filmen kom även Chanette. Vid halv två gick Chanette och Nicole. Jag och ph stannade kvar kollade på en annan film som sög hårt vid halv fem drog jag och Philippa hem till min mor och sov.

Idag vaknade vi vid två tiden käkade fet god lunch kyckling, bagett och grönsaker och självklart påskmust. Vid kvart i fem mötte vi upp Hedda och Tilda och drog till jobbet. Efter jobbet drog vi (jag, Hedda, Tilda och Philippa) till konsum i liljeholmen köpte chips tog tvärisen till pendeln och nu är vi hemma hos Philippa i sollentuna. Har för en liten stund sedan druckit te och ätit galet goda mackor. Nu ska vi käka fett mycket chips med dip och cola..

Morgon dagens planer: Ska upp rätt tidigt vid tio tiden duscha sedan dra hem till mig hämta ut mina skor, hoppas på att hinna in till stan och köpa ett par skor också. Vid två ska jag kanske träffa Musse vad vi ska göra vet jag inte men om det är fint ute är vi säkert ute och chillar i solen och vid fem ska jag jobba igen wooooooho. Efter jobbet blir det utgång med jobbet och Philippa.

Nu ska vi käka chirre tjaråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0