Söndag

Hej "alla" gladisar!
Checka in vädret, är det inte underbart?(!) En annan kan ju inte njuta av vädret eftersom jag just nu sitter på jobbet och jobbar på för fullt. Vill bara springa ut och lägga mig i solen men nu är det inte så lång tid kvar på jobbet. Har jobbat sedan tolv slutar sju så nu är det endast tre timmar kvar. Efter jobbet ska jag, Philippa och Chanette köpa med oss mat och sätta oss ute någonstans, käka och chillkröka. Musse kanske även tittar förbi, I hope so:)

Igår mötte jag som sagt upp Musse, Pelle och Teo vi drog till café 60 och fikade. Där var vi till två tiden då de stängde sedan drog jag hemåt eftersom jag skulle upp tidigt idag.

Nu är lovet slut, inte för att det är någon större skillnad för mig men det är skönt att alla vänner kan ses hela tiden. Måste ta tag i det här med skolan också, har fett mycket ångest alltså.. Måste ringa dem *klump i magen*

Måste sätta igång att jobba nu men vi hörs senare. PUSSSSSIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0