Sol sol och ännuuu mera sol

Igår åkte jag och Philippa till Jussan till hennes födelsedags partaj vid åtta tiden (bilder kommer senare). Vi satt på Jussans gård och chillade, krökade lite och käkade tårta. Vid elva drog jag och Philippa därifrån för alla andra skulle på fest så vi drog till Toxic där Musse och hans kompisar var. Där stannade vi tills två då vi gick till donken käkade en var sin cheeseburger sedan drog jag och Musse hem till honom och sov galet. Idag vaknade vi vid tolv och jag drog därifrån ganska omgående hem till min mor och åt lunch med henne och nu sitter jag här hemma hos Chanette och väntar på att hon ska bli klar så vi kan gå ut i det fina vädret och köpa glasssssssss :)!

Senare ikväll ska jag och Chanette hem till min pappi och äta påskmiddag, det ska bli mysigt. Jag har inte träffat min far på hela lovet typ.. Imorgon blir det jobb :( Vill inte!!!!!!!!!!!!!! Lovet är fan slut nu, fett segt.

Kvällens planer: Har inga.. Ska iallafall vara med Chanette vet jag, kanske Musse. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0