Shoppingrunda

Så nu har jag tid att skriva om vad jag shoppade igår.. Jag köpte en vit blommig jätte söt klänning från H&M, ett vanligt rosa/orange och ett gult linne från H&M, vanliga svarta strumpbyxor, ett nagellack, ett blått pösigt linne från Gina tricot, en grun väska från H&M, två par örhängen från H&M och ett par sjukt snygga fjäder örhängen från Gina tricot. Köpte även en sjukt snygg knall rosa bikini från Cubus. Och slutligen köpte jag jeansjackan från Gina tricot, ett mycket bra köp! Sen vare slut på shoppingen ;) Men funderar på att dra in till stan nästa vecka igen och införskaffa mig lite mer maybe!

 
Den vita klänningen, tagen från Heddas blogg. Vi köpte likadana :p

  
1. Jag inne i stan
2. Philippa och Hedda steker i solen
3. Jag och Hedda inne på Belle


1. Hedda, Philippa, Musse och sjukt snygga jaaaaahhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0