Onsdagen

Onsdagen var ganska nice. Jag drack inte så mycket men det var nice. Slutade ju vid nio drog då in till söder och möte upp Olivia, Carro, Anna, Roy och Marcos som var på söderhof. Vi chillade där en kvart ungefär sedan drog vi in till stan, rådmansgatan. Drog till Ego, det var ganska nice där men sjuuuukt litet. Vi stannade där till två tiden sedan gick jag, Anna, Olivia, Carro, Roy och Musse till donken vid odenplan/rådmansgatan. Kom slutligen hem vid halv fyra tiden, fick sova hos mamma eftersom både tunnelbanan och bussen till min pappa slutat gå.. Men kvällen var helt okej!

Finns inga bilder o bjuda på tyvärr... Måste verkligen införskaffa mig en digitalkamera eftersom min nuvarande är sönder plus att jag tappat bort sladden så att man kan ladda in bilderna på datan. Måste först skaffa mig money sedan blir det till att skaffa en digitalkamera så jag kan liva upp min blogg med lite härliga bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0