Helgens planer

Kvällens planer vet jag inte riktigt. Har några olika alternativ men vet fortfarande inte vilket jag ska välja. Antingen blir det att åka hem till Philippas pappa i Sollentuna med henne och Katta antingen chilla eller dra till Paddy's eller så finns det tre andra personer som vill träffa mig så jag har liiiiite beslutsångest. Jag känner mig iallafall lite stressad eftersom klockan redan är sju typ och jag har bara valt kläder. Måste föna håret, platta håret, sminka mig osv. Hela processen framför mig.

Imorgon ska jag chillkröka med Hedda, Tilda och Philippa. Vet inte vart vi ska hålla hus än men om vi inte hittar någonstans att vara så blir det till att basta på min gård.. Synd att mamma håller på att måla om hela jävla lägenheten annars hade man ju kunnat vara där men vi hittar säkert på något.
Och slutligen söndag.. Jobba!

Nu måste jag skynda. PUZZHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0