Gårdagen

Igår åkte jag och Philippa in till stan och bytte mina skor sedan mötte vi upp Musse och hans vänner i Vasaparken. Där chillade vi en stund tills vi gick o mötte upp Anna vid Odenplan sedan vandrade vi Sveavägen ner och satte oss (jag, Philippa, Anna och Musse) på Expresso house. Vid sju tiden åkte jag och Philippa och mötte Hedda och Tilda som satt på Papagrapas där satt vi i ungefär 45 minuter sedan tog vi tunnelbanan till Medis till Baltazar där Hedda pöjk jim och hans homies var. Stället söööööööööög hårt så vi (Hedda, jag, Tilda och Philippa) bestämde oss för att dra till Söderhof istället. Jag känner mig fett stolt över mig själv förresten, jag drack INGENTING igår inte ens smakade. Typiskt mig att köpa något bara för att hålla dem andra sällskap fast jag inte ens har pengar men igår höll jag mina pengar i styr och slösade inget i onödan så det känns skönt! Vid tolv åkte jag, Philippa och Anna till Näckrosen på någon hemmafest där Musse var där stannade vi till två sedan drog jag och Philippa hem till moi och sov..

Vi vaknade idag vid tjugo i elva, sjuukt trötta. Somnade ju runt halv fem, iallafall jag. Gick upp iallafall duktiga som vi var och gick till jobbet. Har jobbat och slitit hela dagen lång och nu sitter jag här hemma ska käka lite mat sedan dra till café sixties med Chanette och Nicole tror jag. Får se om jag ska träffa Musse senare.. inget bestämt ännu. Nu ska jag byta lite kläder och sedan käka o röra mig to tha city. pis n' löv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0