Gårdagen och kvällens planer

Igår mötte jag ju som sagt upp Hedda vid halv sex vi drog till Medis för att möta jobbet men de hade beslutat sig för att dra till Gamla stan istället för det var för mycket folk i Medis så då begav sig vi till Gamla stan mötte upp Micke (coach) och Patrik. Senare kom även Patriks kompis och Benjamin från jobbet. Vi satt på en ute servering vid Gamla stan, det var sjukt nice att sitta ute med en kall cider och verkligen inte frysa. Det är verkligen vad men längtat efter heeeela vintern. Vid halv åtta var jag tvungen att dra vidare till Hannahs lilla "mingel" i liljeholmen så jag drog dit käkade lite sen vid halv tio mötte jag upp Alexandra vi drog till Toxic. Hade ju lovat henne att jag skulle dra ut med henne eftersom det var första gången hon skulle dra ut. Måste säga att det sööööög på Toxic igår, alltså nu menar jag riktigt SÖG! Tycker synd om Alexandra som förväntat sig värsta utekvällen så blev det sjukt segt pga. musiken och att jag var sjukt seg redan från början. Men iallafall vid ett drog vi därifrån mötte upp Musse utanför Toxic sedan drog Alexandra hem till sig och jag och Musse drog hem till honom och sov...

Vi vaknade ganska tidigt idag, runt halv elva tiden. Chillade i sängen till tolv tiden då vi gick upp och åt frukost med hans familj. Efter det chillade vi bara till tre då jag beslöt mig för att dra hem och fixa mig. Nu sitter jag här nyduschad ska snart börja med processen med håret. Senare ikväll ska jag vara med Musse, vi hade planer på att gå på bio men vet inte om det blir så nu för det verkar inte finnas något bra att se på bio. Så vi får se vad vi hittar på istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0