En lättnad

Nu är jag hemma, har precis käkat lite food. Jobbet var för första gången på hur länge som helst en lättnad. Jag pratade ju med min coach igår om att jag tycker det börjar bli sjukt segt och tråkigt på Canal Digital så idag snackade vi och jag ska få byta till Comhem och testa på det i en månad för att få nya krafter och bli positiv till Canal Digital igen. Så jag ska alltså sitta på Comhem en månad framöver det ska bli sjukt sköööönt att få ringa för något annat. Är så sjukt trött på Canal Digital så att komma bort från det en månad är en otrolig lättnad!
Efter jobbet drog jag och träffade Musse och Teo vid St:Eriksplan, vi åkte till skanstull och mötte upp Chanette. Vi vandrade omkring, snackade o så sen drog jag hem vid elva tiden.

Imorgon eller snarare NU är det fredag och min löööön är på kontot!!! WOHO! Ska möta Hedda och Philippa i stan vid halv elva imorgon, vi ska kolla kläääder o shoppppa liiiite. Vid halv ett när Musse slutat kommer även han in till stan sen ska jag vara med honom på dagen. Vid fem ska jag eventuellt möta upp jobbet vid medis, Snaps, och ta några öl sedan vid sju ska jag ju till Hannah sen kanske jag möter upp jobbet efter igen om jag pallar. Som jag känner mig nu är jag inte speciellt taggad på att gå ut men kanske blir mera taggad imorgon när vi shoppat o allt. Jag är därimot grymt taggad på att shoppa, men när är man inte det? hihi... Ska ringa Musselitåh nu. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0