Beslutsångest

Idag var det fan kallare än igår, kallare vindar iallafall. Jag mötte upp Chanette vid tre tiden och vi åkte till vasaparken och mötte upp Musse och hans kompisar där var vi tills ungefär halv fem då jag drog och mötte Philippa käkade lite donken och drog till jobbet. Jobbet gick segt som vanligt men nu har man slutat, alltid något positivt :)
Nu sitter jag och Philippa hemma hos mig och har beslutsångest av vad vi ska göra.. Vi har tre alternativ antingen drar vi hem till Musse och chillar där med han och hans kompisar (vilket låter mest lockande) eller så drar vi till någon hemmafest på söder där en kille på mitt jobb är eller så drar vi till Daniel som har fest i näckrosen.. Aja får se vad det blir nu ska jag iallafall byta kläder o bättra på sminket. Skriver tomorrow! Ha en treeeevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0