Ångest

I'm back. Kom hem för ungefär en halv timme sedan har varit med Chanette och Musse vi gjorde inte ett skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Bästa dagen hittills på detta år, utan tvekan!!

Jobbet idag gick faktiskt sjukt bra, jag sålde fem stycken vilket var över målet. Det känns så himla skönt att få sitta på com hem, det är mycket lättare. Man säljer och det är bara en fet lättnad att gå till jobbet. Ingen ångest över det längre..

Jag kom att tänka på en sak idag. Varför måste man alltid ha en klump av ångest i magen? Är det bara jag eller har ni också det? Förut hade jag klump i magen för jobbet sen löste sig det, jag hade klump i magen för skolan men nu är det också löst men det är klart att en klump till ska komma. Anledningen till att jag skrev att jag hade ångest igår är för att Musse ska åka till turkiet i tre veckor i sommar (lyssna noga nu) med sitt EX. Dem beställde resan när de fortfarande var tillsammans och nu kan de tydligen inte avboka skit resan så han måste åka. Jag vet inte om jag ska skratta, gråta, vara arg. Hela grejen är bara PANIK! Jag vet inte vad jag vill göra heller.. Det är verkligen inte okej!!!!!! Jag kan verkligen inte sluta tänka på det heller, har en klump i magen hela tiden för detta. TRE veckor med sitt ex???? Vafan ska jag göra.........

Ångest



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0