Alexandra 18 år!

Har ännu inte kommit i säng men jag är inte ett dugg trött. Ska upp vid tio tiden imorgon, det är iallafall min plan sen får vi se hur långt den håller haha.. Måste iallafall upp hyfsat tidigt måste in till stan och köpa några grejer för att fullfölja en liten grej jag ska ge till Alexandra i födelsedag present tomorrow. Nu är hon fan 18! Stor flicka :)
Jag och Alexandra har kännt varandra sedan vi var ett år gamla. Vi gick på samma dagis, i samma grundskola under alla åren, samma klass också tills då jag gick om. Vi har alltid ställt upp för varandra och såååååå kul som vi haft. En riktig vän! Hon förtjänar den bästa 18års dagen!!


17 år baby

Kommentarer
Postat av: alexandra

men gumman vad söt du är! Tack så mycket och ja vi har känt varandra i 17år. Friends for life. Jag älskar dig! Ses ikväll baby. =)

2009-04-17 @ 13:25:37
URL: http://agebrail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0