090429

Ledsen för en dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp hela dagen. Imorse kom jag skumt nog upp till skolan, var där vid tio tiden. Snackade med rektorn, praktivansvarig och syven vi kom överens om att jag ska börja läsa ute på företag fem dagar i veckan till hösten. Så jag ska alltså skriva av mig från skolan nu sen börja om till hösten fast jag kommer inte gå i skolan utan jag kommer vara ute i riktigt restaurangkök. Känns sjukt skönt att fått detta klart nu, klumpen av ångest som legat i magen är som bortblåst. Nu är det bara vila ut på riktigt och ta nya tag till hösten då allvaret på riktigt börjar. Ska gå fem dagar i veckan, åtta timmar per dag :s! Men det är bara kämpa på!
Efter skolan drog jag in till ringen köpte en foundation, ett nagellack och strumpor sedan åkte jag hem till mor min där jag först och främst däckade fram till två då jag vaknade och hjälpte henne rensa lägenheten.. Vi ska fortsätta imorgon. Vid halv fem mötte jag upp Hedda och Tilda, vi åkte till liljeholmen käkade på donken sedan åkte vi till jobbet. Jobbet idag kändes faktiskt skönt eftersom idag är första dagen på Com hem, det är jäävligt mycket att hålla reda på men ju mer man ringer så faller alla bitarna på plats. Jag sålde iallafall två stycken idag så något måste jag ju fått in.
Efter jobbet drog jag och mötte upp Musse, vi satt bara och snackade om lite grejer som hänt. Jag har en såååådan ångest över vad som skett. Och då ska jag även påpeka att jag inte gjort något.. Kan gå in mer på det imorgon just nu känner jag bara att jag vill gå och lägga mig och sova bort min ångest!

Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0