090423

Och så var det ännu en ny dag. Somnade inte så tidigt som jag hade hoppats på igår, jag kom inte i säng fören vid tre tiden. Jag skickade in mitt CV till Gina tricot, H&M och något fik.
Idag ska jag bara chilla hemma tills det blir dags att dra till jobbet. Måste ju börja packa ner alla mina grejer, vi ska ju flytta hem. Bort från baracken haha. Ska bli sjukt skönt att flytta hem och speciellt eftersom dem har målat om mitt rum så nu kan jag äntligen få göra om mitt rum! Som jag längtat efter det.. Så idag blir det till att packa.
Ska käka något nu är stört hungrig.

Snart är fan april månad slut, det är maj nästa vecka och sen juni :o shit vad tiden går snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0