090422

Vaknade sjukt sent idag, vaknade vid kvart över två. Det var i och för sig väldigt skönt att sova ut men det var lite ångest. Klockan är redan tre det är helt sjukt, ska liksom vara på jobbet på om två timmar *suck*. Vill inte jooooooooobba!
På fredag är det löning, om jag längtar!!!!! Jag och Philippa ska in till stan på fredag och shoppa, woho! Får dock se till denna gång att inte shoppa upp alla pengar första dagen vilket jag gjorde förra månaden och har levt denna månad som en fattig gris.

Ikväll blir det nog utgång, jag är rå fattig men vad gör jag inte för mina vänner haha. Försöker få med mig Alexandra att dra ut ikväll också.. Vet inte vart vi ska än men jag tänker ändå inte vara ute så länge, det pallar jag inte.

Kommer inte kunna träffa Musse idag och inte imorgon :( MISSSSSSSSSSSSS HIM!
Dags o ta en dusch, herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0