090420

Igår var jag med Musse hela dagen, vi var först med hans kompisar sedan drog vi hem till honom och kollade på tv, käkade pizza och bara låg i sängen. Vi somnade ganska tidigt, vid elva tiden. Vaknade idag vid tio av att Musse låg och kramade mig, han hade sjukanmält sig från skolan så jag fick vara med honom extra länge idag vilket var skönt eftersom jag inte vet när vi kommer ses nästa gång pga. att han går i skolan och jag jobbar. Jag kollade på ratatouille och han kollade/pluggade samtidigt. Det var mysigt :) Jag drog från honom vid halv tre, skulle hem och duscha och så. Nu ska jag käka lite sedan ska jag dra till jobbet, har lite bråttom så jag skriver mera senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0