090417

Nu är jag vaken, tro det eller ej.. Jag vaknade faktiskt vid halv tolv men jag fastnade inne på fb. Ska snart göra mig lite lätt iordning och dra in till söder fixa lite grejer, kanske även gå och hälsa på min käre mor. Sen blir det hem igen, fixa naglarna och ska försöka hinna ta en fotbad har varit sugen på ett fotbad i en vecka nu, så jävla skönt. Sen ska jag fixa klart Alexandra present tihihi, säger inte vad det är för hon kanske läser ;) Sen ska jag fixa mig inför ikväll. Ännu ett problem har jag, vad fan ska jag ha på mig? HJÄLP!
Jag funderar på att ha på mig den gråa toppen som jag beställde samtidigt som skorna, har en bild på den någonstans här i bloggen. Men då måste jag ha några snygga jeans till, kan iofs ha mina miss sixty aja får se vad det blir. Fyfan vad skönt det ska bli med lön för då ska jag och Philippa gå och shoppa, är så jävla trött på alla mina kläder. Aja ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0