090410

Igår åkte jag och Chanette hem till Musse där han, Teo och Pelle var. Vi tittade på madagaskar 2 men den sög hårt så vi stängde av och spelade kort istället. Efter kortspelet tittade vi på Saw 3. Vid halv fyra drog Chanette, Teo och Pelle och jag och Musse gick och la oss. Idag vaknade vi vid tolv chillade i sängen till kvart i ett då jag gick upp och duschade och fixade oss. Sedan drog vi ut och handlade åt hans pappa efter det vid tre tiden tog vi en promenad från Musse i Medis till stan och käkade glass. Hälsade på Musses bror sedan drog vi till kungsan där Teo och Pelle var. Där chillade vi i typ en halv timme sedan drog jag hemåt. Nu sitter jag här känner mig en aning stressad måste börja fixa mig men pallar inte.. Ikväll ska jag hem till Jussan som fyller år vi ska bara chilla tror jag. Har inget krök så det blir lugnt. Kanske ska träffa Musse senare också, får se hur det blir. Just nu väntar jag på att Philippa ska komma hit så jag kan bli lite mer taggad till att fixa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0