090404

Tjeeenare alla glada bloooggläsare!
Igår mötte jag upp Musse i stan vid halv elva tiden vi skulle dra till café sixties men vi ångrade oss på vägen dit och drog istället till Viperroom jag, han och hans kompis. Efter ungefär en halv timme på Viper kom Philippa dit. Jag kände mig absolut inte taggad för en utekväll men det var nice ändå. Jag hade inte fixat mig eller något för utekväll, trodde vi skulle fika men det blev trevligt ändå även om jag kanske inte var vild o galen som jag brukar vara men det behöver man ju inte vara varje gång hihi ;)

Jag och Philippa kom hem till henne vid halv fem tiden. Vaknade idag vid elva för att jag skulle träffa Musse vid tolv tiden men nu sitter jag här fortfarande hemma hos Philippa naken och nyduschad. Vet inte hur det blir med om jag ska träffa Musse eller inte men jag måste vilket som åka hem för jag måste hem och hämta ett par skor som jag måste byta i stan, idag är sista bytesdagen nämligen. Senare ikväll ska jag nog vara med Philippa, Tilda och Hedda. Vet inte hur det blir om vi ska kröka eller inte, verkar som ingen har pengar... Jag hade inte ens råd att gå ut igår vilket gör att jag är ännu fattigare idag. Får bli nyktert för mig ikväll tror jag men vi kan ha kul ändå :)

Nu ska jag börja fixa mig, I think! Måste ju hinna ut i det fina vädret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0