Helgens händelser

Ledsen att jag är så dålig på att blogga men det är inte mitt fel, det är datans fel som ej vill fungera! I fredags krökade jag med Joanna, Alexandra och Johan..det var chill vid två tiden rullade jag hem till Andreas och sov där vaknade dagen därpå vid tio tiden, skit bakis med ett sprängande huvud. Andreas skjusade hem mig vid tolv tiden då gick jag och åt på donken med Sophie. Åkte hem igen, duschade och fixade mig åkte in till söder igen och mötte upp Hedda, vi gick hem till mig och krökade. Alexandra tittade sedan förbi också. Vid elva tiden drog vi till en gammal klasskompis till mig Lukas. Där var det massa gamla klasskompisar till mig vilket var skit skoj. Vi stannade inte där länge, drog vid tolv tiden då Hedda stack till krogen och jag till Hagsätra där jag mötte upp Linda i min klass och vi gick på fest.. Vi stack från festen vid fyra tiden då jag mötte upp Hedad, Philippa, Katta och Munken(skunken) i Gullmars ;) Jag, Hedda och Munken gick och fyllekäkade sen kom jag och Hedda hem till mig vid sex tiden däckade direkt. Vaknade kvart över ett och har BARA legat i sängen hela dagen lång. Nu har jag precis tittat på Ensam mamma söker, är skit töntig och mobbad men jag älskar det programmet haha :D Ska snart lägga mig i sängen och kolla på filmen som nu går på 3an. Skriver imorgon, även bilder från helgen dyker nog upp imorgon!

Looove Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0