Måndag 22/9

Idag har jag först och främst varit i skolan. Fick tillbaka mitt matteprov idag, fick G men hade inte förväntat mig något mera heller. Efter skolan hämtade jag min kontaktpersons dotter på fritids och tog henne till hennes dans där jag satt i en och en halv timme och väntade som tur var hade jag redan listat ut att jag skulle sitta där och ha tråkigt satt jag hade förberett med att ta med mig min läxa. Så nu är den klar! Efter hennes dans åkte vi hem till min kontaktperson och åt middag eftermiddagen kom min kontaktperson hem från jobbet och hon hjälpte mig med en annan läxa. Idag har jag alltså varit en mycket duiktig tjej och pluggat;) Imorgon börjar jag 11.30 slutar 16.40 efter skolan ska jag träffa Isa vilket var super länge sen sist så det ska bli mysigt.. Skulle vilja kolla på kläder men jag har ju inga pengar förens på fredag satt egentligen orkar man ju inte gå o suktas i affärerna aja får se vad vi hittar på, blir väl fika... as usual.
Ska lägga mig i sängen nu, ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0