I'm back

Nu lovar jag er mina kära vänner att jag ska börja blogga igen för nu viruset på datan försvunnit. Sen jag skrev sist har det hänt så otroligt mycket. Vet inte ens vart jag ska börja..
Men sen jag skrev sist har jag börjat skolan, Hotell-&restaurang i Globen, det är så sjukt roligt. Vi lagar mat flera gånger i veckan och jag känner verkligen att det här är det jag vill göra. Skolan är grymt mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara (och då kan jag ju tilläga att jag trodde den skulle vara grym), min klass är så jävla skönt satt man kan ju lugnt säga att jag stor trivs i skolan!
Sen har jag och min pojkvän även gjort slut sen jag skrev sist satt nu är man singel. Och jag måste säga det att det känns faktiskt mycket skönare än vad jag trodde det skulle göra att vara singel. Jag trodde att det skulle ta dubbelt så lång än vad det gjort för mig att gå vidare nu har man liksom nya killar på g och det rullar på för fullt haha.
I fredags var jag på den efterlängtade konserten. Stevie Wonder var i Stockholm och uppträdde på globen och självklart var jag där. Satt 10 meter från scenen, det kändes som att jag kunde sträcka ut min hand och klappa honom så nära satt jag. Jag kan inte beskriva med ord de känslor som spreds i min kropp när han vinglade upp på scenen, jag började gråta samtidigt som jag skrattade av gläjde och ivrighet. En sån känsla det var! För att inte tala om när han väl började sjunga, gåshud!!!!! Stevie sjunger som en gud om man lyssnar på hans skivor, kan ni tänka er den rösten gånger 10? Så bra låter han live..det går inte att förklara. Det är helt klart en av de bästa upplevelserna jag varit med om i mitt liv!
  

Detta är dom ända bilderna jag får in för tillfället för min data har fuckat upp sig, men jag lägger in mera vid ett senare tillfälle. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på någon rulle - börjar 11.40 imorgon. Skriver imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0