En chill dag

Tjenis!
Idag har jag varit en busig flicka, jag gick inte till skolan.. Pallade inte så jag sov över till halv två hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Vid halv fyra åkte jag för att möta mitt ex, skulle hämta alla mina grejer hemma hos honom men det blev mer än att bara hämta grejer, vi gick på café och sen följde jag med honom när han klippte sig efter det gick vi hem till honom och var där ett tag vid åtta åkte jag och mötte upp Hedda, vi gick på fåtöljen på hornsgatan där jag åt mig en god jävla kycklingsallad :) Alexandra var ju en tönt och ville inte komma till fåtöljen så vi mötte upp hennes och vi satte oss på hennes/min gård och snackade, vid tio tiden började jag röra mig hem men fick ju sitta i lijleholmen i en halv timme vilket var dagens höjdpunkt!!!!! Satt jag kom ju hem för ungefär en halv timme sen eftersom mina bussar bara går en gång i halv timmes såhär på en vardagskväll, kuuuwl..aja nu ska jag lägga mig i sängen försöka fast jag gick upp två idag. Pusss

Kommentarer
Postat av: alexandra

ursäkta tönt? haha jag var jävligt deprimerad...okej?

2008-09-30 @ 17:55:36
URL: http://agebrail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0