399

Idag försov jag mig...igen.. men idag sprang jag upp och gjorde mig klar på 15 minuter, rekord fart! Kom endast en timme sent eftersom jag vaknade fem minuter innan jag skulle börja. Idag fick jag göra canapéer med kycklingleverröra på, det var ej något att rekommendera kan jag lova er! Efter skolan mötte jag Justine och vi gick och tog en fika på fotöljen vid slussen där satt vi iofs inte speciellt länge vi vandrade götgatsbacken upp och gick in på Belle där jag hittade ett par jätte fina stövlar för endast 399 kr satt jag kände att jag måste ju slå till vilket jag också gjorde :) Jag kom hem runt sju snåret då jag åt middag - pasta med någon sås. Efter middagen satte jag mig framför tvn och tittade på top model samtidigt som jag pluggade lite livsmedelskunskap. Nu ska jag snart rulla över till min kompis sen ska jag hem o bada, har varit sugen på att bada hela dagen. Klockan 22.00 är det So you think you can dance, det får ju såklart inte missas så måste vara klar tills dess. Måste även göra en svenska läxa innan jag lägger mig, aja skriver kanske mera ikväll om jag kommer ihåg det annars skriver jag igen imorgon.. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0