Veckan som gått

Nu har jag inte skrivit på ett tag men jag ska skriva lite kort vad jag gjort de senaste dagarna då jag inte haft tid att skriva i min blogg, inte för att det är något vettigt att veta men iaf..
Tisdag: Jobbade till nio (vilket jag iofs gör alla dagar) efter jobbet mötte jag upp Hedda och Jussan, vi åkte hem till mig och drack hela grejen ledde till att störningsjouren kom och knackade på dörren. Det var ju en aning roligt måste jag säga.
Onsdag: Jobbade, mötte upp Jussan efter jobbet vi åkte hem till mig och kollade på what happens in vegas och svensson svensson, tog det bara lugnt!
Torsdag: Jobbade, efter jobbet åkte jag hem och åt en ganska sen middag sen packade jag iordning kläder och sånt som jag behöver till idag på festen. Sen kom Andreas och hämtade upp mig i bilen sen åkte vi till heron city och mötte upp Robin, Sara, Johan och Jeanette. Vi såg förpremiären på nya bond filmen, den började klockan tolv...efter bion hämtade jag och Andreas upp Jussan som var i tumba och sen skjutsade han hem oss till Jussan där jag och Jussan la oss och kollade på svensson svensson ;)
Idag/Fredag: Vaknade för ungefär 15 min sedan, är ledig idag och har ganska mycket att göra idag också. Jag och Jussan ska handla all mat, laga all mat, duscha och fixa oss, Jussan ska åka in till ringen och köpa någon klänning, ska möta upp Joanna, ska möta mamma för att få pengar, fixa dricka osv... Middagen börjar åtta så vi hinner ...säkert.
Skriver mera some other time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0