Ja...

Pallade inte skriva igår när jag väl kom hem men provet igår gick bra man var tvungen att ha 38 poäng för att få jobbet och max poäng var 60 jag fick 55 poäng så det var lugnt för min del så nu har jag jobbet, skit skönt! vet inte riktigt vilka dagar jag kommer jobba än men min coach skulle ringa mig innan söndag och berätta vilka dagar jag ska jobba för han hade inte hunnit lägga upp ett schema för mig och de två andra som är nya på canal digital. Efter provet igår fick vi sitta och medlyssna med andra som ringde och han jag fick sitta och medlyssna med var jätte trevlig och övertalade mig om att jag skulle ringa ett samtal själv, det var skit pinsamt var skit nervös men det gick väl helt okej för att vara första gången. Som tur var så hjälpte han mig och sa vad jag skulle säga när jag tappade bort mig :b men det kommer säkert gå bra. Alla personer är så trevliga också vilket är jätte skönt, de tar verkligen emot än på ett bra sätt och är snälla och hjälper till istället för att t.ex. titta ner på än.
Igår sov jag med Kija och Sophie hemma hos mig för min pappa sov hemma hos sin tjej, vi kollade på house of wax som man redan sett ungefär fyra gånger men aja.. Just nu sitter jag hemma hos min kontaktperson, är barnvakt åt hennes barn. Hon kommer hem vid åtta så ska stanna här tills dess sen ska jag åka hem och för förbi konsum innan och köpa sex and the city the movie var på konsum igår och såg att dom säljer den där :) Så ska definitivt hem och kolla på den kan jag ju lova!!
Planer för helgen har jag faktiskt inga förutom att jag ska fylla i min tatuering på lördag 19.00 kunde inte göra det i måndags eftersom jag var på kursen så fick ställa in tiden och fick en ny nu på lördag.



Ren jävla lycka!

Kommentarer
Postat av: Jussan

JÄVLA TÖÖÖÖNT ;)

2008-10-24 @ 02:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0