Bilder från i fredags

Min lördag var tråkig med jävligt skönt. Jag låg bara hemma och kollade på tv, var så jävla trött orkade inte röra mig någonstans. Vid tio tiden drog jag över till min granne Sophie och satt där och tittade på de tre vännerna och jerry med Sophie, Kija och Daniel. Det var inte speciellt kul men det var skönt att bara ta det lugnt, kände att jag behövde det efter som jag druckit varje helg både fredag och lördag sen skolan började - inte bra!
Nu sitter jag hemma hos Kija och väntar på att snart ska gå ner till tvättstugan och hämta min tvätt.
Jag tänkte nu lägga upp lite bilder från i fredags..

     

1. Jag 2. Hedda älskling 3. Kija 4. Jag, josef och Kija när Sophie glider in 5. Jag och Kija haha schnyyyggt 6. Jonas och Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0