Plugg plugg

Igår åkte jag hem till Izi vid nio tiden men jag var ju dock inte framme förens vid halv elva eftersom jag missade pendeltåget och var tvunegn att gå flera mil eftersom hon bor på landet!! aja där drack vi lite vid halv tolv kom andreas och hämtade upp mig och joanna i en taxi sen åkte vi vidare till en fest i farsta som var hur sur som helst! Jag var inte på fest humör över huvudtaget och vid tre tiden åkte jag, joanna och andreas därifrån. Jag åkte hem och somnade direkt!
Vaknade vid två idag och hade legat framför tvn ett jävla bra tag och nu har jag suttit och pluggat hygien till och från i tre timmar. Satsar man på MVG så gör man;)
Imorgon ska jag till Vendator och gå första dagen av den där kursen.. ser inte direkt fram emot det men om jag klarar testet får jag jobb och det ser jag därimot fram emot eftersom jag är så jävla fattig :b
nä nu ska jag fortsätta på hygienen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0