The Hills

Lika duktig som alltid så har jag ju glömt bort att skriva i mina kära blogg.
Fredag: Tog jag det bara lugnt. Var hemma hos min vän Alexandra med Joanna och Izi, vi kollade på motorsågs masaken eller hur man säger haha. Vi åt chips med dip och godis, feta som jag och mina vänner är :) Vid halv ett åkte jag hem och kollade på blod diamond med min pappi.
Lördag: Chillade jag framför tvn tills klockan blev runt fem då jag duschade och fixade mig. Vid sju kom pappas gamla flickvän på middag då vi åt lammkött med hemmalagad potatisgratäng (muums) sen vid nio åkte jag till söder och träffade upp Alexandra och Justine vid tio åkte jag och Justine till en fest i tumba där vi mötte upp Linda, Emma, Johanna, Johanna, Jeanette, Håkan och Andreas på pendeltåget. Festen var helt okej men jag blev ju inte nådigt packad....
Söndag: Klockan tio på morgonen drar jag och Justine från festen, drar till donken i liljeholmen och käkar sen drar jag hem till mig tittar på the hills och somnar till klockan fem då jag drar över till min granne Sophie och umgicks med henne och Kija fram till ett på natten då jag drog hem och sov.

Idag skulle jag ju gå till skolan, men tror ni jag pallade?!.... Nej.
Så nu sitter jag hemma hos Sophie igen och lyssnar på Elton John - Circle of life ..ska snart åka och möta min vän i stan och köpa mig The hills säsongen!! :)



Skriver mer ikväll då kan jag även lägga upp bilder från i Lördags :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0