Söndagar är bäst! *not*

Gårdagen SÖG! Mer behövs inte tillägas om den tråkiga lördagen.. idag vaknade jag sisådär 16.00 trodde dock att klockan var 17.00 eftersom jag glömt ställa om klockan, ville typ börja gråta eftersom jag vaknade vid middagstid. Vid halv sju åkte jag in till söder och fikade med Hedda, Philippa, Tilda och Nicki, det var jätte mysigt eftersom vi allehopa inte varit samlade tillsammans på hundra år. Vi fikade på fåtöljen i ca. 2 timmar sedan vandrade vi över gatan för att Nicki och Tilda ville käka på donken sedan skulle jag ta bussen hem men den gick inte förens om en halv timme så då följde jag med Tilda, Philippa och Hedda (Nicki hade åkt hem) för att hyra film sedan gick jag till tunnelbanan och tog tåget till liljeholmen sedan mötte jag upp Kija i ekensberg, vi gick hem till mig och jag bytte om sedan gick vi över till henne och nu sitter jag här och skriver ett väldigt detaljierat blogginlägg om min sjukt roliga dag. Jag och Kija ska nu äta godis, dricka cola och äta cheese ballz och titta på min älskade favorit Sex and the city.....Förvånade?????
skriver imorgon mina kära bloggläsare! =)=P=D=/='(=(=)=b





(inte seriös)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0