Scary movie 1

Nu har vi kollat på sex and the city och på någon film som heter picture this, helt okej film. dock somnade ju kija i mitten utav filmen någon gång så nu är jag vaken ensam och tänkte lägga mig och kolla på scary movie 1, var ett jävla bra tag sedan man såg den. Imorgon ska jag jobba, börjar iofs inte förens vid fem tiden innan det ska jag nog tvätta mera planer än så har jag inte inför imorgon(idag). Efter jobbet har jag ingen aning om vad jag ska göra, slutar ju nio efter det blir det väl ta det lugnt eftersom alla är tråkiga men jag jobbar iofs dagen efter så det är nog bäst o ta det lugnt.. aja skriver imorgon(idag) ska kolla på scary movie 1 nu i min ensamhet.. nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0