SATC!!!!!

Nu har jag fått reda på vilka dagar jag ska jobba var nämligen på jobbet igår och la upp schema och det blir måndag,tisdag,onsdag och torsdagar och varannan söndag. Mycket jobbg + skolan :s aja det fixar jag! Igår var jag hemma hos andreas i tumba det var lite små fest där iofs drack jag inget men det var väl helt okej.. Inte det roligaste asså men aja, sov där och kom hem imorse runt tolv då jag la mig i sängen och kollade på sex and the city the movie ännu en gång haha ;) ÄLSKA DEN FILMEN! Idag grät jag ca. 6 gånger och häromdagen när jag såg den grät jag ca. 7 gånger. Ikväll ska jag förmodligen dircka med justine, jeanette, johanna och emma hoppas linda hänger på också det var ett tag sen man var med henne eftersom hon varit sjuk i sisådär 100 år...

Kommentarer
Postat av: linda alaladnndad

thahaha, jaja nångång så kommer ja (;

2008-10-25 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0