Min super roliga dag

Idag har jag inte varit i skolan... börjar bli irriterad på mig själv som inte går till skolan. När man väl ligger där i sängen på morgonen känner man INTE för att gå upp och då ligger jag kvar emn sen när man vaknar och går upp och inser att man missat skolan får man ångest, då är det inte lika skönt att vara hemma länge som man tyckte när man låg i sängen 7 på morgonen. Imorgon SKA jag till skolan iallafall..
För att fördröja tiden träffade jag min kontaktperson och vi gick o åt middag på där med pasta sen hjälpte jag henne när hon skulle hålla i föräldramöten,. Hon hade fyra föräldramöten alla exakt likadana och jag fick sitta och lyssna på dem alla fyra från klockan sex till halv tio, höll verkligen på att somna!
Juste jag köpte mig ju säsong ett av The hills igår..jag har redan kollat klart på hela säsong ett hahaha.. Nu vill jag köpa säsong två men det får tyvärr vänta eftersom jag inte har pengar till det för tillfället:(
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på sex and the city och försöka somna ska ju trots allt upp 06.30 imorgon. Pössshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0