Min "rolig" fredag

Tjo!

Igår skrev jag inget men jag hade inget tillfälle då jag kunde skriva. Skolan rullade på bra förutom att jag fick hjärnsläpp på matteprovet och fattade ingenting fast jag fattat allt på lektionen. Hatar när det händer!
Efter skolan mötte jag upp Malin och pappa och vi gick och fikade på Limone i gullmarsplan det var mysigt där satt vi i ungefär två timmar och dividerade om allt mellan himmel och jord. Vid sex gick jag och pappa till vivo och köpte chips och läsk åt mig och Heddis sen åkte pappa hem till hans tjej Vivian och jag åkte till Liljeholmen och mötte upp Hedda där vi köpte cigg sen tog bussen hem till mig. Vi fixade oss och åt makaroner med falukorv, Kija gled även över och åt med oss sen drog vi över till Sophie och drack dära efter en timme blev det dö trist där så jag, Hedda, Kija och Josef drog hem till mig igen och krökade lite där och dunkade musik sen kom två vänner till Kija vid tolv drog dom och då kom Alex, Jonas och Ville hit och vi satt i köket och snackade men vid tre kände jag att sängen ropade på mig så jag gick och la mig :b
Idag vaknade jag vid halv ett av att pappa ringde men jag låg kvar i sängen till halv två då jag gick upp och gjorde te till mig och Hedda. Alex ville ej ha något te, han körde på vatten han. Vid tre gick dom från mig sen dess har jag suttit här vi datan och nördat mig ska SNART hoppa in i duschen vilket jag sagt i en timme nu... Ikväll ska jag förmodligen vara med Jussan som har körtelfeber men det skiter hon i haha vi ska typ på fest. Skulle kanske åka och kolla på matchen med Andreas och hans vänner.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0