Matteläraren Emma

Idag har jag varit i skolan det har gått lugnt och dagen gick faktiskt ganska snabbt.. Efter skolan mötte jag upp min gamle vän Julia som jag inte träffat på hur länge som helst. Det var jätte mysigt att träffa henne och sitta och snacka, hade verkligen saknat henne :) Om en vecka ska jag och Julia gå och fylla i våra tatueringar det ska bli skit skönt att äntligen få fylla i min tatuering som hela jävla tiden tappar färg! Efter jag skiljdes åt från Julia runt åtta tiden åkte jag hem och åt middag sen mötte jag upp Kija och nu sitter jag här hemma hos henne och har lärt henne matte eftersom hon inte är speciellt bra på matte :b Nu har jag varit så snäll mot min vän att jag lärt henne vad grundpotensform och tiopotensform är. Samt lärt henne hur man räknar ut volymen på en cylinder, en kon och ett rätblock. Samt lärt henne roten ur och pythagoras sats, känner mig som en riktigt duktig mattelärare nu hahaha. Nu ska jag snart börja röra mig hem och lägga mig i sängen. Börjar 08.10 imorgon med metod vilket jag iofs längtat efter, vi ska kolla på en lärare/tvskärm när han/hon t.ex. feelar en fisk så ska vi göra efter som hon/han gör :) sen har vi våran första serveringslektion imorgon också vilket jag längtar efter samtidigt som jag inte längtar. Men jag skriver imorgon kommer inte orka skriva mer när jag kommer hem ska lägga mig i sängen direkt och försöka sova ska ju trots allt upp galet tidigt imorgon!

Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0