Irriterande jävla Elisabeth

Idag har jag varit i skolan som en och annan duktig flicka. Halv somnade dock på tvärbanan påväg till skolan och väl framme i skolan somnade jag på svenskan. Så resten av dagen var jag ganska pigg eftersom jag tog en liten powernap på svenskan samt tvärbanan. Resten av dagen flöt på tills vi kom till sista lektionen på dagen, kallkök. Vi skulle få reda på vad vårat betyg kommer bli i kallkök eftersom det är sista gången vi har kallkök i ettan. Elisabeth (min kallkökslärare) snackade med mig och sa att jag var jätte duktig, gjorde allt jag skulle göra, tog egna insinativ, höll inte på att latja omkring som vissa andra i min klass. MEN, hatar när folk säger MEN.." men du kommer tyvärr bara få G i kallkök" för att jag varit borta mycket?! jag har varit borta 3 lektioner av ca. 30 lektioner..? alla i min klass sa" det är klart du kommer få VG du är ju en av dom bästa" men nej....och när jag varit borta har jag tagit igen det jag missat? samtidigt som Erik mfl i min klass som latjar omkring och inte gör det dom ska göra på lektionerna får VG, då blir jag seriöst arg. Men jag ska klaga tills jag får mitt VG det är allt jag har att säga! Nog snackat om min förbannade G...
Efter skolan mötte jag upp Kija som tvångt ville äta på sushi vilket jag hatar så jag följde med henne sen drog vi hem till henne och jag tittade på The hills och somnade i hennes säng och vaknade nu någon gång haha.. Nu dricker vi te och jag ska snart hem och äta middag. Sen ikväll ska jag sova med Kija och Sophie hemma hos mig för min pappa ska hem till sin flickvän och sova. Jag kanske skriver mera ikväll om inte, hörs vi imorgon! Ciiaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0