Hej jag har inget liv

SENASTE..
Film du hyrde: Det var länge sen, minns inte.
Film du köpte: ´The hills
Låten du lyssnade på: John Mayer - Say
Låten du hade på hjärnan: Adam Tensta - Dopeboy
Låten du laddade ner: John Mayer - Dreaming with a broken heart
Personen du ringde: Malin
Tv program du tittade på: The hills
Personen du tänkte på: Det vill ni allt veta va... ;)
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Det skulle jag vilja påstå
Gråtit över en flicka: Kan inte minnas
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Inte på riktigt
Blivit arresterad: Nej:)

ANTAL..
Gånger du varit kär:
  På riktigt en gång
Gånger ditt hjärta brustit:  Ett antal
Hjärtan brustit på grund av dig: Vet inte
Tjejer du kysst: Hahah några stycken
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Jag heter ju Emma, så ganska många gånger..
Ärr du har på kroppen: Ryggen, knät, pannan

SENASTE..
Bok du läste:
 Smuts
Personen du fick mail av: Malin
Personen du fick brev av: Banken
Personen du fick sms av:  Kija
Saken du köpte: Cigg

Vad har du gjort idag: Inte mycket
Var det kul: Har aldrig haft roligare!
Hur tidigt stiger du upp: På vardagar mellan 7-9
Gillar du att slåss: Inget för mig
Är du seriös: Gillar fortfarande inte att slåss bara töntigt
Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont:  Knät
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Ibland haha
Favorit serie: The hills, Sex and the city och Desperate Housewives
Håkan Hellström eller The Ark: Måste jag välja?
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Fyfan
Salt eller socker: Socker såklart
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Nej men inte ledsen heller
Var du glad igår: Haha jo jag hade kul vill jag lova
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nepp
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: En tråkig stad
Göteborg är: Också en tråkig stad
Kan du sjunga: Skulle jag inte vilja påstå haha
Mer värt än guld: Dom som alltid ställt upp för mig!
Spaghetti eller makaroner: Hmm.. Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Brasilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0