Gårdagen

Går dagen var ganska nice.. Vi började som sagt hemma hos mig. Det var jag, Joanna, Alexandra, Izi, Justine, Samer, Anmar och Alexandras kompis från Piteå - Emma. Jag blev ju dock jävligt packad, vid halv ett drog jag och Justine till Jeanette i bagis där hon hade lite fest. Där var Johanna. Jeanette, Håkan, Andreas, Johan och Abbe. Justine fick för sig att dra vid typ fyra på natten och tog ren taxi hem samtidigt som jag stannade kvar där - somnade. Vid elva imorse kom jag hem och flög i sängen direkt vaknade sedan vid fyra gick upp och åt sen la jag mig i sängen igen och degade och nu sitter jag här nyduschad och ska börja göra mig iordning precis. Ikväll blir det av till antingen Johanna i Farsta eller Izi i Huddinge. Jag tror det blir Johanna, ser ut som det just nu men aja. Får se, kommer nog inte skriva mera ikväll så jag skriver imorgon.
C ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

har typ inga nr har ny lur igen (a) så langa på pussi

2008-10-19 @ 19:06:14
Postat av: Anonym

det var jag som skrev! :)

2008-10-19 @ 19:06:37
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0