Gårdagen

Gårdagen var faktiskt ganska rolig.. Vi var som sagt hemma hos mig till en början. Det var jag, Joanna, Alexandra, Izi, Justine, Alexandras kompis från Piteå - Emma hette hon, Alexandras ex Samer och hans kompis anmar. Vi hade faktiskt ganska roligt där hemma hos mig, jag blev ju dock skit packad. Vid halv ett drog jag och Justine till bagarmossen till jeanette på fest. Där var Jeanette, Johanna, Håkan, Andreas, Johan och Abbe. Vid fyra fick justine för sig att åka hem så hon tog en taxi hem och lämnade mig i bagis haha. Jag sov där och kom hem vid elva tiden då jag flög i sängen direkt och sov till fyra då åt jag lite sen la jag mig framför tvn och bara degade och nu sitter jag här nyduschad. Ska precis börja göra mig iordning. Ikväll blir det av antingen till Johanna i farsta eller till Izi i huddinge. Har inte bestämmt mig än vart jag drar men ajg tror det blir Joahhanna. Får se, kommer förmodligen inte skriva något mera ikväll men skriver imorgon då :)

C ya


Kommentarer
Postat av: jussan

Du ska inte säga nått, du lämna mig ute däckad i gräset! haha

2008-10-18 @ 18:21:47
URL: http://justines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0