Doris is tha shit

Nu sitter jag och kollar på slutet av Pretty woman har kollat på hela filmen den är så ävla bra! Lika bra varje gång :) Idag har jag som jag skrev i mitt tidigare blogginlägg tvättat sen har jag kollat på Hotet hemma hos Kija, vi har även kollat på hitta nemo vilket är en klockren film! Den är så jävla bra. Jag ääääälskar Doris!!! :D "Du fick ingen mat wow du fick ingen mat wow du fick ingen mat för du ska BANTA!" eller varför inte "vem är det? jag har inte tid just nu, jag håller på att fly från en haj" hon är så jävla klockren!

Har precis duschat och ska nu platta håret sedan lägga mig i sängen tänkte jag, börjar 10.20 imorgon med gympa - suck. aja... ciao


Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha klockrent ;)<3

2008-10-13 @ 19:57:20
URL: http://judia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0