Canal digital

Nu är jag hemma och sitter och tittar på desperate housewives. Föreläsningen var inte lika jobbig som igår, idag fick vi reda på vilket företag vi ska sälja för t.ex. telia, telenor, com hem osv. Och jag fick självklart det jobbigaste av dom alla, Canal digital. Visst många vill ha canal digital men vi ska inte erbjuda själva teve boxen utan canal digitals bredband och jag menar vem nu förtiden sitter hamma och inte har bredband redan? och de vill förmodligen inte byta från sitt bredband.. Så man får helt enkelt kämpa men det klarar jag :) ska hoppa i säng direkt efter desperate housewives, ska till jobbet imorgon också mellan 17.00-21.00. Vi ska ha provet imorgon får se hur det går också, måste ta och läsa igenom alla papper innan jag lägger mig. Måste ju vara på den säkra sidan att jag får jobbet! Skriver imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0