Blandade känslor idag

Idag gick jag inte till skolan, fick endast fyra timmars sömn inatt och jag kände att jag aldrig skulle orka mig igeonom en hel skoldag med fyra timmars sömn så jag stannade hemma och sov ut. Kände att jag verkligen behövde det eftersom jag hade fått ungefär 20 timmars sömn på tre nätter. Min kontaktperson ringde mig vid ett och hade pratat med min rektor angående mitt kallköksbetyg och då säger min rektor att jag alltid går från lektionerna?!?! Vad fan snackar han om....jag blev och är så jävla irriterad. Jag har aldrig gått från en lektion sedan jag började i Globen. Fyfan vad arg jag är.. Men samtidigt är jag glad för att företaget Vendator som jag var på jobbintervju hos för några veckor sedan (som inte kunde anställa mig för att jag var under 18) ringde upp mig idag och sa att dem diskuterat saken och har bestämmt sig för att de vill erbjuda mig en tjänst på vendator så det är jag verkligen jätte glad över! Det är telefonförsäljning men det som är extra bra med vendator är att man får en timlön plus sin bonus. På andra telefonförsäljningsföretag får man endast sin bonus el. timlönen. Så på måndag ska jag dit, men måste gå en tre dagars "kurs" som håller på måndag, tisdag och onsdag mellan 17.00-21.00. På onsdag kan jag meddela er om jag fått jobbet eller inte för man måste göra ett prov efter man gjort kursen för att se om man klarar sig. 

så idag är mina känslor lite blandade. både arg och glad på samma gång...det fick dock ett problem med att jag ska till vendator på måndag klockan 17.00, jag skulle ju fylla i min tatuering 16.00 och det är tveksamt om jag kommer hinna till vendator till 17.00 :/ har smsat hon som ska tatuera mig och frågat om jag kunde komma en halv timme tidigare får se vad svaret blir, får hoppas på att det går...
Jag funderar på att gå ut o springa men vi får se hur det slutar jag menar jag är ju inte direkt springtypen. Kommer väl springa till gröndal och tillbaka haha nämen vi får se hur det slutar. Måste iallafall börja träna på något sätt men jag vet inte vad jag vill börja träna. Jag vill börja dansa men det får jag inte göra än :( ajaa...det löser sig alltid. Är det något bra på tv ikväll förresten?! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0