Bilder

Tjenare!
Idag har inget nytt här så därför behöver jag inte ens skriva om dagen som skett. Behöver dock nämnas att jag tycker det är väldigt sorligt att vi slutar med kallkök denna vecka, idag var sista dagen vi har kallkök under hela ettan :( Nästa vecka börjar vi med servering. jag längtar inte för fem öre men aja.. Sen ere varmkök som gäller!!!
Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från förrförra helgen då jag drack med Joanna, Alexandra och Johan 

    

1. Jag och Johan 2. Johan och jag inne i en djup diskution 3. Sexiga emma lite rund under fötterna 4. Jag och min älskade Alexita 5. Johan och jag i hans snygga marinmössa


Kommentarer
Postat av: alexandra

guuud va snygga vi är! ellerhur? ;D <3

2008-10-09 @ 20:09:06
URL: http://agebrail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0