About a boy

Nu har jag läst ut min engelska bok (about a boy) - jag orkade inte gå ut o springa (vilket var ganska väntat haha) så jag la mig i sängen och satte på lugna favoriter och läste ut min engelska bok istället så man kan ju säga att lite nytta har jag ju gjort! 22.00 börjar Hell's kitchen som jag måste kolla på såklart, ska duscha innan det också.
Imorgon ska jag vara med Alexandra, Joanna och Izi. Vi ska vara hemma hos min mamma till att börja med sedan drar vi förmodligen vidare. Jag skriver mera imorgon!

Tänkte skriva min önskelista inför julafton och min födelsedag (ingen speciell plats på sakerna) ;
En bärbardata, en tatuering, en utomlandsresa och biljetter till AC/DC!




Tänkte bara tilläga att jag sitter och lyssnar på lugna favoriter nu och nu kom Totoo - Africa, bandet som är en av mina vänners älsklingsband. Jag vet att vi tjafsat lite men jag älskar dig endå sötnos! Du vet vem du är..

Kommentarer
Postat av: Isa

<3

2008-10-16 @ 22:03:03
Postat av: Anonym

okeej najs najs, :)

samma här ska nog på fest i morgon i odenplan haha hoppas jag så det blir nära hem <3

2008-10-17 @ 00:05:37
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0