17.00-21.00

Söndag till måndag sov jag tre timmar så jag var ganska död i skolan och inte nog med det var jag ju tvungen att gå på den där föreläsningen om jag nu vill ha jobbet vilket jag självklart vill. Föreläsningen föll på från 17.00-21.00, ganska segt men lärorikt. När jag kom hem vid halv tio tiden rakade jag pappas huvud sedan duschade jag och sedan ringde andreas så snackade med honom till typ ett. Somnade ungefär halv två inatt så inatt hag jar sovit ungefär fyra timmar, tänk er hur död jag är idag? 3+4=7. Sju timmars sömn på två nätter, wooho!
Snart ska jag åka till alvik strand och gå på föreläsning två som håller på från 17.00-20.00 idag, ska ju även dit imorgon också - suck. aja det är värt det, vill ju ha pengarna.
Jag skriver när jag kommer hem istället, vet ej vad jag ska skriva om då men något kommer jag på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0