Lite som hänt

Sedan jag skrev sist har det hänt en del..
Skolan går sådär, jag har varit i en period då jag itne orkat satsa på skolan ett tag funderade jag även på att hoppa av och ta ett sabbats år men just nu har jag nog bestämmt mig för att kämpa till jullovet sen se vad som händer, jag är sjukt skoltrött.

Jobbet går bra, jag har blivit coach så det är skönt. Behöver inte kämpa lika mycket och ringa kan mer sitta och titta på när de andra ringer så det är skönt ;)
för övrigt rullar allt på som det alltid gjort..
helgen har varit rolig, har fan inte skrattat så mycket som jag gjort denna helg på läääänge. I fredags var jag på tjejmiddag hemma hos Tilda med Hedda, Philippa, Tilda, Nicki och Hanna det var skit mysigt men jag blev fööööööör full. I say no more!!!
Igår var jag sjukt bakis, har inte varit så bakis på galet länge. Jag sov hos Sebastian en kille från jobbet, vi gick upp typ tio för jag skulle vara hos Malin klockan ett. Kände att jag överdrev en aning när jag ställde klockan på tio men men jag åkte iallafall till Malin och skulle plugga men mycket till plugg vet jag inte om det blev. Jag somnade och hon pluggade åt mig haha :) Efter detta vid fem tiden mötte jag upp Philippa och vi åkte hem till mig hämtade grejer sen mötte vi upp Hedda i slussen och åkte hem till Philippas pappa i Sollentuna. Våran plan var att vi skulle kröka sedan dra till Paddy's men alla var bakis och trötta så vi pallade inte kröka med samtidigt kände vi inte för att ligga hemma en lördagkväll så vid elva tiden fick vi något ryck och började fixa oss för att åka till Charlie i aspudden. När vi kom till Sollentuna station vände Philippa hem igen för hon var så trött men jag och Hedda fortsatte mot aspudden vi var hemma hos Charlie typ ett på natten. Jag ångrar inte en sekund att vi åkte till Charlie, vi träffade Sveriges roligaste man!!! Säger bara en sak, "Var vore livet utan reflexer?" hahahaha
Han kom från Jönköping och hette Christoffer utan PH och var största bondtölpen med roligaste skämten eeever!
Efter detta gick jag och Hedda hem till mig och sov. Idag vaknade jag runt halv fyra sen dess har jag bara chillat, kollat på disney film :)

Lööööve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0