Maskerad hos Jussan

Okej....gårdagen var jävligt lyckad faktiskt. Mycket mer lyckad än vad man hade förväntat sig att den skulle bli iallafall. Vi var ju som sagt hemma hos Jussan och hade maskerad, jag var ju då 80-tals tjej haha. Kände mig super het.. Först var vi ca 15 st på middagen sen droppade det in folk efter middagen ungefär vid halv elva tiden. Jag orkar inte skriva så mycket om gårdagen förutom att det var roligt och trevligt..tänkte även lägga upp lite bilder från maskeraden.

Idag har jag inga planer ska bara ta det lugnt iallafall, funderar på bio..men finns det ens något se värt?! det är frågan..

Här har ni lite bilder..
             

1. Alexandra, magdanssösen 2. Magdanssösen och 90-tals bimbon 3. Prinssesan och Skolflickan 4. Jag 5. Miriam, tjuven 6. Jag, Hedda och Joanna 7. Alexita och jag 8. Jag och Julia, skolflickan 9. Hedda och Madde 10. Hedda, Jussan, Nannis 11. Philippa och Tilda 12. Några av oss13. Nannis, Sanna och Kalmar

Kommentarer
Postat av: alexandra

Tack för en underbar kväll, det var jätte trevligt. Du var super vacker också! <3

2008-11-01 @ 19:49:09
URL: http://agebrail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0