Min lördag

Jag var på bio idag som jag ville, jag och Jussan gick. Vi såg Mamma Mia och jag måste säga att den var inte lika bra som alla säger att den ska vara. Den var bra, men inte sååååååå bra. För övrigt sitter jag nu i Justines kök och dricker te, meningen var att vi skulle dricka te tillsammans men icke sa nicke hon gick ju o la sig så tråkig som hon är..så nu sitter jag här ensam i köket och lyssnar på stevie o dricker te. Roligt avslut på en lördag!! Nä ska nog lägga mig i sängen om ett tag o kolla på svensson svensson, problemet är dock att jag inte är ett dugg trött..



såhär kul har jag att jag tar bilder på min egna vän när hon somnade på toaletten av trötthet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0